Oxford University Press-priset i Marknadsföring

2012-04-13

Vinnare i tävlingen för bästa marknadsplan inom ramen för Butikschefsprogrammet har utsetts. De vinnande studenterna studerar vid lärcenter i Varberg.

En jury har valt ut vinnaren av det stora Oxford University Press-priset och motivering lyder:

"Gruppen har gjort ett gediget researcharbete som har lätt till att de kunde presentera en PESTLE-analys som de flesta marknadschefer ville vara mycket nöjda med som underlag för framtida beslut...och SWOT-analysen var en bra sammanfattning över vad företaget måste tänka på när de utformar sina strategier för att fortsatt vara unika på marknaden. Arbetet höll också en hög standard när det kommer till layout och struktur - och de var mycket övertygande i sin presentation av rapporten!".

Studenterna som vann årets pris läser vid lärcentret i Varberg.

Oxford University Press-priset i MarknadsföringFrån höger: Sara Jönsson, Angelica Lindqvist, Caroline Krönander och Denis Maliqai. Ej med på bild men deltagare i gruppen är Martina Johnzon.