Sökträffar

    Sökträffar

    Visa alla resultat för ""
    Hittar inga resultat eller sökförslag för "."

    Söktips

    • Kontrollera att orden är rättstavade
    • Försök med andra sökord eller synonymer
    • Smalna av din sökning för att få fler träffar

    Hur kan vi hjälpa dig?

    Ny student

    Kontakta oss

    Hitta medarbetare

    Sökträffar

      Sökträffar

      Visa alla resultat för ""
      Hittar inga resultat eller sökförslag för "."

      Söktips

      • Kontrollera att orden är rättstavade
      • Försök med andra sökord eller synonymer
      • Smalna av din sökning för att få fler träffar

      Hur kan vi hjälpa dig?

      Ny student

      Kontakta oss

      Hitta medarbetare

      Högskolan i Skövde, länk till startsida

      Digital Marknadsföring G2F

      Kurs, Grundnivå, 7,5 hp, FÖ535G

      Anmälan

      Välj ett tillfälle för att visa kursplan och behörighetskrav.

      Höst 2024, Plats: Skövde, Takt: 50%

      Öppnar i mån av plats 2024-07-15

      Anmälan

      15 mars 2024 - 15 april 2024

      Ange kod HS-24560 på antagning.se

      Kursplan med litteraturlista

      När? Var? Hur?

      Pågår: 2 september 2024 - 3 november 2024
      Plats: Skövde, Campus, Dagtid
      Takt: 50%

      Behörighet

      Kursen har följande förkunskapskrav: godkänd IE313G Marknadsföring II G1F och godkänd FÖ321G Konsumentbeteende G1F . Då kursen är på fördjupningsnivå G2F krävs sammanlagt godkända kurser om minst 60 högskolepoäng i något eller några av följande ämnen: företagsekonomi, industriell ekonomi, juridik, statistik, nationalekonomi eller socialpsykologi där de ovan angivna kurserna ingår.

      Urval

      Avklarade högskolepoäng.

      Språk

      Undervisningen ges på engelska.
      I och med digitaliseringen har marknadsföring förändrats och fortsätta att förändras. Digital marknadsföring kommer att kräva en rad kompetenser från olika akademiska discipliner. Detta kommer även att påverka marknadsföringsavdelningarnas arbete. Förståelsen för digital marknadsföring är en förutsättning för att kunna utveckla marknadsföringsavdelningarna i olika organisationer. Det huvudsakliga målet med denna kurs att ge en grundlig förståelse för hur digitala marknadsföringsteorier och metoder används inom marknadsföring baserat på vetenskapliga artiklar.

      Kontakt

      Kursansvarig

      Examinator

      Publicerad: 2021-02-09
      Senast ändrad: 2023-08-04
      Sidansvarig: webmaster@his.se